Ελληνικό καλοκαίρι: Το νέο σποτ της καμπάνιας
Ελληνικό καλοκαίρι – καμπάνια

Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού παρουσιάστηκε στην Αίγλη του Ζαππείου, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η καμπάνια έγινε σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, και σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Steve Vranakis, CCO της ελληνικής κυβέρνησης.

Η Marketing Greece ανέλαβε το κόστος και παραχώρησε τα δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση.

Η φιλοσοφία της καμπάνιας είναι η εξής:

Φέτος το καλοκαίρι δεν θα είναι το ίδιο..

Η παγκόσμια υγειονομική κρίση, άλλαξε σχεδόν τα πάντα.

Τον τρόπο που ζούμε, που δουλεύουμε, που κάνουμε διακοπές ..

Για αυτό η καμπάνια της Ελλάδας για το καλοκαίρι του 2020 θα είναι διαφορετική …

Γιατί αυτό που μας ξεχωρίζει σήμερα είναι ότι τα καταφέραμε …

Κερδίσαμε αναγνώριση και σεβασμό.

Τώρα, έχουμε την ευκαιρία, να αξιοποιήσουμε  αυτή τη συλλογική επιτυχία.

Να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας και προσμονής …

Ένα μήνυμα της Ελλάδας σε ολόκληρο τον κόσμο, με επίκεντρο, ένα νέο brand:

Το Ελληνικό Καλοκαίρι – Greek Summer.

Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι απλά ο ήλιος και η θάλασσα.

Αυτά τα έχουν και άλλες χώρες.

Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια κατάσταση ευτυχίας πέρα από εποχές και τόπους.

Είναι αυτό το μοναδικό συναίσθημα που νιώθεις όταν είσαι μαζί με αυτούς που αγαπάς, όταν γίνεσαι ένα με τη φύση και νιώθεις μέσα σου ελευθερία.

Και από τη στιγμή που το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα, μπορείς να το νιώσεις …

οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

Γεωργιάδης: Δεν θα αφήσουμε εταιρείες όπως η Aegean χωρίς φροντίδα (video)