Αθήνα, 13 Απριλίου, 2021

Gangnam Style | Από ποιον έχασε την πρώτη θέση στο YouTube (video)

Gangnam Style
Gangnam Style

Gangnam Style | Από ποιον έχασε την πρώτη θέση στο YouTube.

Μετά από πέντε ολόκληρα χρόνια που βρισκόταν στην κορυφή με τις περισσότερες προβολές στο YouTube, το Gangnam Style, το οποίο ερμηνεύει ο Νοτιοκορεάτης μουσικός Psy, είδε να πέφτει πλέον στη δεύτερη θέση.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, το σουρεαλιστικό βίντεο έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές σε χρόνο ρεκόρ, «σπάζοντας τον μετρητή του YouTube» και ξεπερνώντας τον μέγιστο δυνατό αριθμό προβολών (2.147.483.647). Μάλιστα, για να μπορέσει να το υποστηρίξει, το YouTube είχε αναγκαστεί να γράψει καινούριο κώδικα.

Ωστόσο, όλα τα καλά κάποια στιγμή τελειώνουν και έτσι πλέον το Gangnam Style έδωσε τη θέση του σε ένα άλλο μουσικό βίντεο κλιπ, αυτό του Γουίζ Καλίφα και του Τσάρλι Πουθ με το See You Again.

Η μπαλάντα έχει αναπαραχθεί μέχρι στιγμής 2.896.254.221 φορές, ξεπερνώντας τις συνολικά 2.894.713.899 προβολές που έχει καταγράψει το τραγούδι του Psy.

Το τραγούδι του Πουθ γράφτηκε ειδικά για την κινηματογραφική ταινία «Μαχητές των Δρόμων 7» και το οποίο ακούγεται στους τίτλους τέλους, σε ένα ειδικό αφιέρωμα για τον ηθοποιό Πολ Γουόλκερ, ο οποίος πέθανε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα προτού ολοκληρωθεί η ταινία.

Με τους αισθαντικούς στίχους και την απαλή μουσική, το See YouAgain (Θα σε δω ξανά) έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή ποπ μουσικά κομμάτια σε κηδείες στη Μεγάλη Βρετανία.

Το βίντεο έφτασε το 1 δισεκατομμύριο προβολές μέσα με μόλις 6 μήνες, ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ξεπέρασε τα 2 δισεκατομμύρια «κλικ» στην πλατφόρμα.

Ωστόσο, η κυρίαρχη θέση του ως το μουσικό κομμάτι με τις περισσότερες προβολές πιθανόν να μην διαρκέσει πολύ, αφού ένας άλλος υποψήφιος έχει έρθει να… ταράξει τα νερά.

Ο λόγος για τον καλλιτέχνη Λουίς Φόνσι και το κομμάτι Despacito, το οποίο έχει καταγράψει 2,5 δισεκατομμύρια προβολές σε διάστημα μόλις 6 μηνών.

Όπως αναφέρει στο δημοσίευμά του το BBC, επικαλούμενο ανάλυση της εταιρείας Midia Research, κάθε προβολή ενός βίντεο κλιπ στο YouTube φέρνει στη μουσική βιομηχανία κέρδη 0,001 δολάρια.

Εάν κάτι τέτοιο ισχύει, αυτό σημαίνει ότι το See You Again έχει παράγει μέχρι στιγμής, αποκλειστικά από το YouTube, κέρδη της τάξης των 2,9 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ).

twitter-logo-boxnews

Αναδημοσίευση από: newsbeast.gr

Σχόλια

Αφήστε το σχόλιό σας

Please enter your comment!
Please enter your name here

Όλα τα άρθρα

 Αυτοί είναι οι δύο πρώτοι που θα εμβολιαστούν στην Ελλάδα

Ένας ηλικιωμένος και μία νοσηλεύτρια θα είναι οι δύο πρώτοι άνθρωποι που θα εμβολιαστούν κατά του κορονοϊού στη χώρα μας, στις 27 Δεκεμβρίου. Την τελευταία...

Βατόπουλος: Ελεύθεροι από το καλοκαίρι – Έως τότε μάσκα (video)

Επιστροφή στην κανονικότητα από το καλοκαίρι βλέπει ο καθηγητής μικροβιολογίας Αλκιβιάδης Βατόπουλος. Όπως είπε το καλοκαίρι του 2021 θα μπορούσε να είναι «ελεύθερο» εάν έχει...

Τουρκία: Απειλεί τις ΗΠΑ με αντίποινα για τις κυρώσεις για τους S-400

«Βράζει» η Άγκυρα χαρακτηρίζοντας «ολέθριο λάθος» τις κυρώσεις που επέβαλλαν στην Τουρκία οι ΗΠΑ για τους S-400. Αντίδραση και από την Ρωσία και η παγκόσμια...

Πέθανε ξαφνικά ο Ανδρέας Φικιώρης o τηλεοπτικός γιατρός (video)

Πέθανε σε ηλικία 72 ετών ο γνωστός από την τηλεόραση γιατρός, Ανδρέας Φικιώρης. Ανακοίνωση για τον θάνατό του εξέδωσε ο Εξωραϊστικός Σύλλογος Μεγάλα Πεύκα Κερατέας: «Το διοικητικό...

Εξαδάκτυλος: Χωρίς lockdown θα είχαμε πάνω από 10.000 κρούσματα

Η κατάσταση με τον κορονοϊό στην Ελλάδα θα είχε ξεφύγει σε περίπτωση που δεν υπήρχε το lockdown, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Πανελλήνιου Ιατρικού...

Χριστούγεννα: Ρεβεγιόν έως τις 22:00 αλλιώς διανυκτέρευση

Ξεχάστε την κυκλοφορία αργά το βράδυ τα Χριστούγεννα ή την Πρωτοχρονιά. Το ωράριο σε ό,τι αφορά στη νυχτερινή κυκλοφορία δεν θα αλλάξει, πέρα από τη...

Ακολουθήστε μας

47,382ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,638ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Δημοφιλή

KISSOS BANNER 336x280 TELIKO GIF