ΜΕΒΓΑΛ εξαφάνισαν τον σταυρό από τις συσκευασίες
ΜΕΒΓΑΛ

Μετά τα Lidl, ΜΕΒΓΑΛ και NESTLE εξαφάνισαν τον σταυρό από τις συσκευασίες τους – Η απάντηση της ΜΕΒΓΑΛ.

Μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε με την εταιρεία Lidl, η οποία τελικά αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη καθώς εξαφάνισε τους σταυρούς από τις φωτογραφίες των Εκκλησιών της Σαντορίνης για την προώθηση των πωλήσεων, δύο ακόμα εταιρείες φαίνεται πως χρησιμοποιούν την ίδια λογική.

Έτσι, όπως βρήκαμε στο διαδίκτυο, η εταιρεία ΜΕΒΓΑΛ αλλά και η NESTLE, προτίμησαν να εξαφανίσουν τους σταυρούς των εκκλησιών από τις φωτογραφίες στις συσκευασίες του γιαουρτιού.

Η αλήθεια βέβαια είναι πως και οι δύο εταιρείες χρησιμοποιούν πιο μίνιμαλ «ζωγραφικές» απεικονίσεις των εκκλησιών ώστε να διευκολύνεται και η αφαίρεση.

Ο λόγος πλέον στις εταιρείες για να μάθουμε τους λόγους για τους οποίους έγινε.

Πάντως, Ορθόδοξες Εκκλησίες χωρίς σταυρό, δεν υπάρχουν…

Η απάντηση της ΜΕΒΓΑΛ για την αφαίρεση των σταυρών από τις συσκευασίες της

Διευκρινίσεις σχετικά με το ζήτημα που έχει προκύψει για τις συσκευασίες προϊόντων της, οι οποίες κυκλοφορούν στο εξωτερικό από το 2012, με τη μη ύπαρξη σταυρού στη μακέτα, δίνει με σημερινή ανακοίνωσή της η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ, επισημαίνοντας ότι θα προχωρήσει στον ανασχεδιασμό τους.

«Οι απεικονίσεις που εμφανίζονται στα προϊόντα μας είναι καθαρά γραφιστικές και όχι φωτογραφικές, δεν έχει γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση με βάση θρησκευτικά κριτήρια, παρά πρόκειται για καλλιτεχνική οπτική, χωρίς καμία θρησκευτική αναφορά», αναφέρει η βιομηχανία.

Και εξηγεί: «Τη μη σκόπιμη αφαίρεση του σταυρού αποδεικνύει το γεγονός ότι σε περίοπτη θέση, σε όλες μας τις συσκευασίες, υπάρχει η ελληνική σημαία, της οποίας ο σταυρός αποτελεί αναπόσπαστο σύμβολο!».

Η ΜΕΒΓΑΛ, συνεχίζει η εταιρεία, «είναι μία ελληνική εταιρεία, που υποστηρίζει το Χριστιανισμό και την Ελληνορθόδοξη Εκκλησία -και αυτό αποδεικνύεται από πολλές επιλογές της στα 67 χρόνια της ιστορίας της- και παράλληλα σέβεται όλες τις θρησκείες και δεν παρεμβαίνει σε θέματα που αφορούν θρησκευτικές πεποιθήσεις».

«Παρ’ όλα αυτά, κατανοούμε και είμαστε απόλυτα ευαισθητοποιημένοι απέναντι στο θέμα που έχει προκύψει και κατά συνέπεια θα προχωρήσουμε σε ανασχεδιασμό όλων των επίμαχων συσκευασιών», καταλήγει η ανακοίνωση της γαλακτοβιομηχανίας.

twitter-logo-boxnews

πηγές: documentonews.gr – voria.gr