αεροδρόμια
αεροδρόμια

Χάος στα αεροδρόμια όλου του πλανήτη – Τι έχει συμβεί;

Χάος έχει προκληθεί στα αεροδρόμια όλου του πλανήτη από λογισμικό λάθος στο σύστημα που χρησιμοποιούν πολλές αεροπορικές εταιρείες για το check-in των επιβατών.

Όπως μεταδίδουν διεθνή μέσα ενημέρωσης, προβλήματα έχουν καταγραφεί στο Χίθροου και στο Γκάτγουικ του Λονδίνου, στο Σαρλ ντε Γκολ στο Παρίσι, στο Σάνγκι της Σιγκαπούρης, στο Γιοχάνεσμπουργκ, στη Ζυρίχη, στη Μελβούρνη, αλλά και στο αεροδρόμιο Ρίγκαν της Ουάσινγκτον.

Οι καθυστερήσεις είναι μεγάλες, καθώς χιλιάδες εταιρείες χρησιμοποιούν το ίδιο λογισμικό. Το πρόβλημα δεν έχει να κάνει με τα αεροδρόμια, δεν αντιμετωπίζουν δηλαδή αυτά το πρόβλημα, αλλά οι αεροπορικές. Ωστόσο, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: οι επιβάτες δεν μπορούν να ταξιδέψουν και σημειώνονται μεγάλες καθυστερήσεις.

Από την άλλη, στο διεθνές αεροδρόμιο της Βαλτιμόρης, αλλά και στο Τσανγκί της Σινγκαπούρης το πρόβλημα παραμένει εδώ και περίπου δύο ώρες.

 «Προσπαθούμε να διορθώσουμε το πρόβλημα», λέει η εταιρεία λογισμικού

Η Amadeus, η εταιρεία που παρέχει το λογισμικό ελέγχου σε περισσότερες από 100 αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, επιβεβαίωσε ότι αντιμετωπίζει «ένα πρόβλημα στο δίκτυο, που προκαλεί διακοπές». «Οι τεχνικές μας ομάδες εργάζονται για να επιλύσουν το πρόβλημα, οι υπηρεσίες αποκαθίστανται σταδιακά», προσθέτει.

Η ανακοίνωση του Χίθροου

Το Χίθροου νωρίτερα, με ανακοίνωσή του, επιβεβαίωσε ότι από την κατάρρευση του λογισμικού επηρεάστηκαν εταιρείες της που βρίσκονται στα τέρμιναλ 2, 3 και 4.

Εκπρόσωπος του αεροδρομίου ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Ένας μικρός αριθμός αεροπορικών εταιρειών αντιμετωπίζουν επί του παρόντος διακεκομμένα δυσκολίες με τα συστήματά τους για το check-in σε αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου και του Χίθροου. Οι επιβάτες θα μπορούν να κάνουν check-in, αν και η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο από ότι ως συνήθως. Συνεργαζόμαστε στενά με τις αεροπορικές εταιρείες για να βοηθήσουμε στην επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν. Ζητούμε συγγνώμη για την τυχόν ταλαιπωρία που έχει προκληθεί».

Γκάτγουικ: Δεν φταίμε εμείς, αλλά οι αεροπορικές

Εκπρόσωπος του Κάτγουικ δήλωσε: «Πρόκειται για ένα ζήτημα των αεροπορικών εταιρειών, όχι του αεροδρομίου. Δεν είναι το λογισμικό του Γκάτγουικ που δημιουργεί πρόβλημα, αλλά τα συστήματα check-in των αεροπορικών».

Πάνω από 700 προσλήψεις σε επτά Ελληνικά αεροδρόμια

twitter-logo-boxnews

Αναδημοσίευση από: iefimerida.gr